top of page

 FAQ 

​How Do I Place An Order?​

Ai ales tricoul care-ţi place? După ce l-ai adăugat în coş şi după ce te-ai asigurat că nu mai sunt şi alte tricouri superbe pe care le vrei, mergi la Coşul tău (în partea dreaptă, sus). Click pe «Vezi coşul» iar apoi pe «Finalizează comandă».

 

Payment & Shipping

 

Prin curier rapid - cost 24 lei

Livrarea prin curier se face într-un interval de 48 de ore din momentul în care comanda a fost expediată.

Timpul de procesare a unei comenzi cu expediție prin curier este de 1-2 zile din momentul confirmării comenzii.

 

Prin Poșta Română - 16 lei

Coletul va ajunge la oficiul postal în termen de 3-4 zile din momentul în care comanda a fost expediată.

Timpul de procesare a unei comenzi cu expeditie prin Poșta Română este de 4-5 zile din momentul confirmarii comenzii.

Termenul de livrare este diferit de cel de procesare a comenzii.

Termenul de procesare poate să varieze între 1 și 7 zile, în funcție de modelul de tricou ales, la care se adaugă timpul de livrare de mai sus.

Termenul aproximativ de livrare va fi comunicat în momentul confirmării telefonice a comenzii.

Timpul de procesare a comenzilor pentru tricouri personalizate cu grafica ta este de 2-8 zile lucrătoare.

Te rugăm să precizezi în comandă sau să ne anunți telefonic dacă ai o comandă urgentă care trebuie să ajungă până la o anumită dată.

Comenzile urgente nu se expediază prin Poșta Română, deoarece nu putem garanta că ajung până la o anumită dată.



 

Secure Ordering & Payment Options

 

Plata la livrare

Poți plăti contravaloarea produselor în momentul în care ridici coletul de la poștă sau de la curier.

Prin transfer bancar

În momentul în care finalizezi comanda vei primi pe e-mail instrucțiunile de plată, adică numărul nostru de cont în care poți apoi să depui contravaloarea produselor fie prin ordin de plată la sediul băncii sau prin internet banking. Comanda nu va fi procesată decât în momentul in care avem confirmarea plății.

În cazul în care un cumpărător are deja o comandă returnată şi doreşte să mai plaseze o comandă pe SeaColors, ne rezervăm dreptul de a solicita plata în avans, pentru a evita abuzurile.

 

Returns & Refunds

Produsele achiziționate se pot returna conform O.G. nr. 130 din 31 august 2000 completată prin Legea Nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea O.G. Nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanță: "Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului." 

Returnarea produselor se face în ambalajul original intact. Produsele trebuie să fie în starea în care au fost expediate, împreună cu toate etichetele şi accesoriile aferente (stickere etc). Costurile de transport pentru returnare sau înlocuire vor fi suportate de către cumpărător. Acesta trebuie sa returneze produsele prin acelaşi serviciu de livrare prin care s-a făcut expedierea. Dacă toate condițiile de mai sus au fost respectate, SeaColors va înapoia contravaloarea comenzii (exclusiv costurile de transport) in maxim 30 de zile de la data emiterii facturii. Plata se face în contul bancar al persoanei pe numele căreia s-a emis factura. Nu se acceptă returnarea produselor care prezintă modificări fizice.

Dacă o comandă este returnată deoarece nu a fost ridicată de la poştă sau a fost refuzată livrarea (curier), cumpărătorul poate plasa din nou comanda respectivă, în condiţiile în care suportă costurile transportului anterior tur-retur, precum şi costurile unei noi livrări. În acest caz, plata comenzii se face în avans.

În cazul în care un cumpărător are deja o comandă returnată şi doreşte să mai plaseze o comandă pe SeaColors, ne rezervăm dreptul de a solicita plata în avans, pentru a evita abuzurile.

Pentru a returna un produs trebuie să folosești formularul de returnare specificând numărul comenzii. 


Dacă nu ți se potrivește:

Ca să evităm cheltuielile inutile de ambele părţi, cel mai bine ar fi să te asiguri că ai ales tricoul care-ţi vine bine. Pentru asta, te rugăm să verifici cu atenție tabelul de mărimi de pe pagina produsului.

Nu acceptăm returnarea tricourilor personalizate (cu fotografiile tale etc)!

 

Produsele primite cu defect:

Dacă produsul achiziționat  prezintă defecte de fabricație, îl vom înlocui cu un produs în stare bună, respectând condiția să ne anunți in maxim 48 de ore de la primirea coletului folosind formularul de returnare, completând toate datele și descrierea defectului prezentat. Poți solicita returnarea contravalorii produsului sau înlocuirea acestuia. Dacă nu vom putea înlocui produsul îți vom restitui contravaloarea acestuia. În această situație, returnarea produsului se va face pe cheltuiala SeaColors.

 

 

Thank you for shopping with us! T-shirt
bottom of page